Hotellets hjärta
Receptionen är hotellets hjärta där det första och sista intrycket av hotellet skapas, därför har denna högprofilerade avdelning ett särskilt ansvar för kundbemötande. Receptionen är den naturliga platsen där gästerna riktar kommentarer, frågor, förslag och problem. Därför värdesätter vi kollegor som alltid sätter våra gäster i första hand och gör det med personlig känsla, noggrannhet och entusiasm.
För att trivas på denna avdelning behöver du ha en genuin känsla för service, är en social person med ett stort intresse för våra gäster. Du måste vara ansvarsfull, flexibel och där vana att arbeta under ett tidvis mycket högt tempo är en fördel - snabba beslut fattas dagligen. Du värdesätter hög service och kvalitet samt som person är du nogrann, intresserad, positiv och självsäker med hög social kompetens.
Teamet i receptionen jobbar väldigt nära varandra och blir snabbt sammansvetsade, tillsammans skapar ni unika hotellupplevelser för våra gäster!